16 August 2010

boring..

aku suka duk umah.. tp dalam masa yg sama.. aku cam bosan plak kalo takde xtvt kat umah.. nak mainngan bby pon.. dia byk tdo.. sok nak bawak dia p cucuk.. hope dia tak dmm.. plan cam nak siapkan psm yg terbengkalai... tp takde mood plak.. hmm... apa nak jadik laa ngan aku..

baju raya lum carik lg.. sbb aku tak plan pon nak raya beria.. persiapan byk tuk anak je.. aku nak carik maxi je kot.. ngan nursing blouse.. supaya senang aku nak p keje pakai nursing blouse.. dan oh yaa.. poncho.. walaupon aku tak sure akan guna ke tak.. tp.. beli je laa.. mana tau berguna..

nak kena beli milk storage bag.. supaya aku leh simpan stock susu yg byk tuk my bucuk kecik ni...

pg td.. aku berurut.. sbb peranakan jatuh.. gile sakit masa naikkan tu.. adoilaa.. tp kalo tak naikkan aku lg sakit.. smpai takleh nak cite cane sakitnya..

byk rupenye pantang larang pas bersalin ni.. kalo tak ikot btol2.. mmg akan memakan diri.. cam aku kena skrg laa.. sndiri carik pasal... kan dah jatuh peranakan..

my bucuk kecik nye idong sumbat laa plak.. sian dia.. nafas pon cam susah je.. hope dia cpt sihat.. kalo tak aku susah nnt.. bukan pe.. kesian tgk dia.. dan aku kompem laa akan lg tak cukup tdo.. sbb dia merengek tak selesa..

No comments:

Post a Comment