02 August 2010

21 hari da upernya..

selama 21 hari ni rutin aku sama je.. bgn pg.. bf asyraf.. then.. mandi.. n bekpas.. tgh hari lunch.. n bf asyraf lg.. sambil tgk tv.. kejap je asyraf da besar.. mumy loves u so much.. tah cane nnt bile aku keje.. cam takleh je nak jauh dr asyraf... setiap hari aku perhatikan perkembangan dia.. ada je benda baru yg dia wat.. walaupon baru umo 21 hari... lum lg abes pantang.. dia da stat angkat kepala n nak meniarap..

kalo pas mandi.. asyraf suka sembang... mcm2 dia ckp.. bahasa bby.. sepanjang pantang ni.. aku mmg sangat menghargai masa bersama asyraf.. kalo leh taknak terlepas satu saat pon ngan dia..

emm... cane nak keje nnt ni.. adoi laa.. kan best kalo opis aku bg keje dr umah.. dan lg best kalo budaya kat mesia ni cam kat jepun... bila da kawen n ada anak je.. perempuan akan terus jadik suri umah.. tak kire laa setinggi mana pon dia blajar... dan suami of cos laa kena bg duit belanja kat isteri..

bila pk balik.. masa anak kecik kejap je.. membuatkan aku rasa takmo langsong terlepas saat tu... senang cite.. saya nak jadik fultime housewife kalo leh.. tp.. yg ada fix income laa.. :p

No comments:

Post a Comment