05 August 2010

anak..

anak adalah sesuatu yg sangat berharga.. hanya bg ibu bapa yg btol2 mengharapkan kehadiran anak dalam hidup mereka.. since aku dapat baby.. smpai hari ni aku masih cam tak caye... yg aku da ada anak... pengalaman melahirkan asyraf.. mmg takkan boleh aku lupa.. betapa sakitnye..

saat dia keluar.. lega sgt aku rasa.. doct bg dia kat aku.. tanpa bersihkan dulu.. aku peluk dia.. dia tgk je muka aku.. tak nangis pon.. mcm blur2 lg.. comel tol anak mumy.. masa tu mengalir air mata aku.. sbb tgk zuriat aku sndiri.. betapa berharganya kehadiran asyraf dalam hidup aku.. smpai skrg aku takkan boleh lupa saat2 tu...

kehadiran asyraf mmg betul2 ubah kehidupan dan jadual harian aku.. priority aku skrg ialah asyraf... apa pun aku nak buat.. kena pk kan anak.. sbb dia sgt bergantung pada aku..

semoga asyraf jadi anak yg baik dan dengar kata mumy n dady.. mumy n dady akan selalu doakan yg terbaik tuk asyraf.. amin..

No comments:

Post a Comment