11 August 2010

1 ramadhan

selamat berpuasa kepada semua umat islam.. thn ni aku tak leh puasa awal ramadhan kerana masih dalam pantang dan darah nifas pon lum abes lg..

thn ni ramadhan aku lebih bermakna dengan kehadiran asyraf... walaupon aku sedikit sedih dgn beberapa perkara.. tp bila tgk muka asyraf.. masalah aku tu ilang sekejap.. anak kecil tu tak tau apa2.. tenang je wajah dia.. comel sgt..

aku cuba mencari kekuatan.. dalam bulan ramadhan ni.. semoga hari esok lebih bersinar dan lebih baik dr hari ini.. semoga hidup aku lebih ceria esok hari.. kerana aku tak tau smpai bila aku akan bertahan mengharungi kesedihan ini.. dan bilakah tibanya penghujung kehidupanku ini..

semoga anakku terus membesar dgn sihat.. jadi anak yg baik.. cerdik dan soleh.. doa mumy sentiasa untukmu anakku... dan mumy akan cuba memberikan sepenuh kasih sayang adn perhatian buatmu sayang selagi mumy masih hidup.. amin..

No comments:

Post a Comment