31 July 2010

hari ini dalam sejarah..

since mlm td.. dr jam 1230 til pg.. bby asik mengeras.. sakitnya tuhan je yg tau.. mlm td dia mengeras setiap 5 minit skali.. pg ni 10 minit.. n 7 minit.. so mr dady bawak p hosp slyg.. spjg dlm keta bby asik mengeras setiap 7 minit.. sakit btol...smpai sana.. sister terus pasang ctg.. yg geramnya.. bby boleh plak tdo.. puas dorg gerak.. dia xmo bgn gak... 2x gak laa aku kena selok.. :'((

1st selok.. doct ckp jln x bukak lg... dia pon pgil senior dia.. 2nd time selok.. jln dah bukak 1 cm.. dorg tak jd thn aku.. adoilaa.. sakitnya kena selok tuhan je yg tau.. 2x lak tu... smpai skrg ni still bleeding lg.. almost 2 jam gak laa pasang ctg tu.. sbb bby ni tdo.. lgsung xmo bgn.. mlm td dia tgk bola agaknya... puas laa sister tu gerak2 kn perot aku... nk suh bby bgn gak.. dia leh wat dunno je dlm perot... best kot tdo..

dlm jam 1210.. doct bg aku balik.. nk jalan pon sakit.. :'[

kuar je dr pintu ward tu.. bby pon bgn n mula keras2 balik... eiiii.. geram laa gak aku ngn si bby ni.. td masa suh dia bgn.. dia takmo bgn.. bila suh dia tdo.. dia bgn lak.. smpai laa skrg.. dia duk keras2 dlm perot aku ni cm mlm td.. wat aku konpius je.. ni ke contraction... :'((

pas kuar dr ward tu.. kami blk bntg.. air mata aku ni asik meleleh je ari ni.. sbb sakit.. tp aku da konpius.. ni sakit contraction ke bukan.. sbb td masa kt hosp dorg check n ckp aku xde contraction.. tp aku tgh sakit ni sbnrnya.. kalo nk bg dorg selok skali lg.. mmg aku tak sanggup da.. cukup laa 2x hari ni...

kesimpulannya.. hari ni.. aku duk dlm blk je.. menahan sakit.. rasa cm 1 badan sakit.. xreti nk cite cane.. kalo sakit kena selok pon aku takleh nk thn.. cane laa sakit bersalin nnt..

tawakal je laaaa....

No comments:

Post a Comment