23 November 2010

diary peribadi..

kalo ckp pasal diary.. of cos laa benda tu peribadi.. mana ada diary public... cos diary mmg hanya untuk org yg suka tulis mcm2 pasal apa yg berlaku dlm idup dia.. sekeliling dia..

ari ni.. aku masok opis dgn perasaan yg agak bengang & sebal gile.. atas sbb itu.. aku akan menulis lg di dalam diary aku.. of cos laa aku takleh tulis benda yg aku marah.. sedih... bengang dlm blog aku ni.. bahaya.. sume aku simpan sndiri.. sbb dr zaman aku pandai menulis dulu.. aku mmg ada diary.. asal aku marah ke.. tak puas ati ke.. aku akan conteng2 diary aku tu.. tulis mcm2... sume benda yg wat aku geram.. sedih.. akan ilang skit2..

kalo nak ikot.. diary aku tu byk je kisah sedih dr hepy.. sbb benda sedih je yg aku tulis.. benda happy aku tak tulis pon.. since da besar ni.. aku da lama tak tulis diary manual.. i mean handwriting laa.. sume diary aku on screen.. aku rasa cam tu lebih selamat sbb aku siap letak paswd yg sape pon takkan pernah boleh bukak.....

disebabkan arini aku sgt bengang.. maka aku akan menulis lg di dalam diary kesayanganku yg aku bg nama krypton.. dr skolah lg aku da panggil dia camtu.. sbb aku sgt suka cite superboy dulu..

aku nak start menulis balik.......

No comments:

Post a Comment