20 October 2010

flaming steamboat..

mlm td aku, dady & cik yang p makan kat flaming steamboat setapak branch.. ni baru bukak nye cawangan.. happening gak cni.. sbb byk kedai makan yg best2.. sblah ngan uptown danau kota...

murah sgt.. rm22.90++ je sorg.. ++ tu sbb campur 5% gomen tax.. tp.. kami bayar hanya tuk 2 org.. bukan pe.. kat cni.. setiap dining with 2 full paying adult.. will get 1 free.. pastu.. siap dpt 2 voucher free for next visit lak tu..

hoho.. kompem nak dtg lg lenkali.. dady makan dgn bersungguh2.. aku.. plak.. makan aiskrim bebyk.. cik yang makan dgn penuh kesopanan dan kesusilaan.. sbb kitorg asik makan je.. smpai tak smpat nak amik gambar kami.. so.. aku letak je laa 2 gambar yg sempat aku snap dgn comotnye.. menggunakan n97 aku..

 masa memula dtg.. meja masih clear sbb baru nak p amik makanan


 ni benda yg memula aku amik.. sbb aku sgt jarang jmpa benda ni..

ni sbb snap sambil duduk.. tu pasal laa kuar separuh je..

sbb makan beria sgt... 3 gambar je laa yg sempat aku snap.. jadik laa drp takde gambar langsung... hoho.. lenkali kalo aku dtg aku amik lg..

No comments:

Post a Comment